Despre returnarea produselor personalizate

În conformitate cu dispozițiile OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.

Totuși, atunci când comanzi produse personalizate care prin natura lor nu pot fi revândute altor clienți, nu mai beneficiezi de aceleași drepturi. Aceste produse nu sunt returnabile (sunt personalizate cu imagini sau texte la cererea ta ceea ce face imposibilă revânzarea produsului).

Produsele pesonalizate conform legii OUG34/2014 art.16  lit.c nu pot fi returnate.

Despre produsele neconforme

Examinăm cu atenție fiecare articol înainte de a-l trimite spre expediere. Cu toate acestea, în situații rare, se poate întâmpla ca unele produse să aibă defecte (de producție sau personalizare). Dacă se întâmplă acest lucru, vom reface și reexpedia produsele fără a-ți impune costuri suplimentare.

Dacă pachetul nu a sosit la tine în condiții optime, avem posibilitatea să îl reînnoim. Dacă preferi să nu refacem produsul, poți cere rambursarea sumei achitate, fără a solicita despăgubiri adiționale. Va fi necesar să ne furnizezi informațiile unui cont bancar. În această situație, costurile asociate returnării produselor vor fi suportate de noi.

Despre greșeli de ortografie

Este important să fiți atenți la corectitudinea ortografică a mesajelor sau numelor pe care le includem în aceste cadouri, deoarece o greșeală poate afecta aspectul și semnificația lor. Iată câteva sfaturi pentru a evita greșelile de ortografie în cadourile personalizate:

  • Revizuiți cu atenție informațiile:
  • Asigurați-vă că verificați de mai multe ori ortografia numelui, a mesajului sau a oricăror alte detalii pe care le includeți în cadou. Uneori, o greșeală mică poate fi ușor de ratat la prima vedere.
  • Folosiți instrumentele de corectare ortografică: Dacă comandați online sau folosiți un software de personalizare, mulți furnizori oferă instrumente de corectare ortografică. Utilizați-le pentru a verifica dacă există greșeli evidente.
  • Cereți un al doilea punct de vedere: Dacă sunteți nesigur cu privire la ortografia sau corectitudinea unei anumite fraze sau nume, cereți unui prieten sau unei rude să vă ajute să verificați.
  • Fiți atenți la diferențele regionale: În funcție de regiune, unele cuvinte pot fi scrise diferit sau pot avea ortografie diferită. Dacă personalizați un cadou pentru cineva din altă regiune, asigurați-vă că sunteți conștienți de aceste diferențe.
  • Luăm în considerare specificațiile furnizorului: Anumiți furnizori pot avea cerințe specifice cu privire la lungimea sau formatul mesajului. Asigurați-vă că respectați aceste cerințe pentru a evita probleme ulterioare.
  • Testați tiparul înainte de producție: Dacă este posibil, solicitați un eșantion sau o previzualizare a cum va arăta produsul final înainte de aprobarea producției. Acest lucru vă oferă ocazia să identificați și să corectați eventualele greșeli.
  • Păstrați mesajele simple: Cu cât mesajul este mai simplu, cu atât este mai puțin probabil să apară greșeli. Evitați utilizarea unor fraze sau cuvinte complexe care ar putea fi ușor interpretate greșit.

Respectând aceste sfaturi și fiind atent la detalii, puteți evita greșelile de ortografie în cadourile personalizate și vă puteți asigura că acestea vor fi apreciate de destinatari.

Reține că nu avem obligația să verificăm eventualele greșeli de ortografie. Atunci când trimiți un text de personalizat asigură-te că l-ai transmis corect. De asemenea nu ne asumăm situațiile în care fotografiile care nu au rezoluția potrivită (sunt slabe calitativ) și degradează vizual aspectul produsului.

 

Despre termene

Orice reclamație va fi adusa la cunoștința Sistera Decor în maxim 24 de ore de la primirea comenzii.
Vom soluționa cererea ta în maxim 3 zile lucrătoare.

Pentru orice întrebări ne poți contacta la 0735507129 sau în scris la  [email protected]